PROGRAM ANJAKAN PARADIGMA


TEMPAT    : SEKOLAH MENENGAH TAHFIZ AL-QURAN (JAIM), CHENDERAH, 77000                                    JASIN MELAKA.
TARIKH     : 9 – 10 APRIL 2011
ANJURAN : BEKAS PELAJAR SEKOLAH MENENGAH TAHFIZ AL-QURAN 2010
TEMA        : MELAKUKAN LONJAKAN DEMI SUATU KEJAYAAN
DENGAN KERJASAMA :  UNIT BIMBINGAN DAN KAUNSELING
                                            UNIT ASRAMA



Saya di pihak penganjur amat berharap agar program ini dapat memberikan sedikit manfaat dan perubahan kepada calon-calon yang bakal menduduki peperiksaan SPM 2011. Selain itu, saya juga berharap agar program ini dapat mengeratkan hubungan antara pihak sekolah dan bekas pelajar-pelajar Sekolah Menengah Tahfiz Al-Quran. Saya di pihak penganjur amat berharap semoga pihak pentadbiran Sekolah Menengah Tahfiz Al-Quran dapat memberi sokongan dan kerjasama bagi meluluskan usaha murni ini dalam merealisasikan kecemerlangan huffaz dalam pelajaran bukan sahaja dalam bidang tahfiz. Segala kerjasama dan bantuan daripada pihak Sekolah Menengah Tahfiz Al-Quran dalam merealisasikan program ini saya dahului dengan ucapan ribuan terima kasih. Sekian.


(suntingan dari kertas kerja)





Saksikanlah sedutan Video saya yang tidak seberapa ini.

Tiada ulasan on "PROGRAM ANJAKAN PARADIGMA"